сряда, 28 октомври 2009 г.

iLearningGlobal.tv - Мини Семинар Сряда 28 Октомври

Току що се върнах от семинара и искам да споделя впечатленията си накратко.

След презентацията на системата iLearningGlobal.tv (за повече инфо) следваха две лекции.
Срещу мега-хипер-ултра-високата инвестиция от 10лв. Том Фелтенщайн ни сподели Тайната формула на 10-минутния маркетър.
А автора на Мъжете са от Марс, Жените са от венера ни обясни Защо Марс и Венера се карат?



Том Фелтенщайн: Тайната формула на 10-минутния маркетър


Първата лекция беше насочена към така наречения Neighborhood Marketing.

Въпреки че лекцията не беше пълна и ни представиха отделни откъси, тя докосна един от най-важните моменти, а именно фокуса върху клиента и неговите нужди и желания.

От известно време следя тенденциите в тази област и мога да кажа, че старият метод, на "опрашване" на колкото се може повече маса от хора, и колкото се може по силно, със реклама фокусирана върху продукта и фирмата се измества от новият метод на комуникация директно с отделният човек.


Другата тенденция, която бе докосната с пример е кампанията на Dove преди години, да изпращат безплатно сапун в пощенската кутия.

Концепцията "Moving the free line", формулирана за пръв път от Eben Pagan явно не е от вчера.

В днешната ера на нови технологии и конкретно начини за предаване на информация ни се предлагат голямо разнообразие от евтини възможности да дадем на клиента "усещането" или "преживяването", което ще му даде продукта, преди да си го купи.
И така печелим неговото доверие.


Трети интересен момент от лекцията беше, че повечето бизнеси са фокусирани върху клиентите вън от организацията и пренебрегват клиентите вътре в нея.

Беше зададен въпросът дали бихме могли да привличаме нови клиенти, ако се държим по същия начин с тях, както с колегите или служителите си.



Защо Марс и Венера се карат?

Тук беше научно доказано, че като мярка срещо стреса мъжете имаме нужда, като се приберем от работа, да се излегнем на диванчето, да си пуснем мач и да си сипем биричка.
При нежните ни половинки, обаче най-доброто оръжии срещу стреса се оказа романтиката.

Те имали нужда от гушкане-терапия.

Да помогнем при къшната работа. Да ги изненадаме с цвете.
Всичко това водело до произвеждане на хормона Окситоцин самия който водил до намаляване на стреса при жените.

Въпреки че аз самият не съм в сериозна връзка, поне за момента, подобни лекции биха ни помогнали да се разбираме най-малкото с жените с които работим или при други социални мероприятия.

Така че жени, моля оставете ни на спокойствие, да си релаксираме след дълъг работен ден. А ние от своя страна нека помисляме по-често как да изненадаме романтично своята половинка или жените около нас.

И така заедно да се борим срещу стреса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар